3.2. a 4.2.

5. února 2013 v 1:28 | Mína |  Jídelníčky a deníčky
Ahoj slečny,
rozhodla jsem se,že budu přidávat jídelníčky,asi ne úplně každý den,ale bude to pro mě zase motivace navíc:)
Dnešek za moc nestál.Včera jsem byla dopoledne plavat,to už jsem se necítila moc dobře a večer jsem měla teplotu.Dneska trávím den v posteli :/Zrovna když se mi jednou podaří si o zkouškovém ušetřit volno,tak lehnu.A to jsem si myslela,jak budu cvičit:(Ale nemám na to a musím to co nejdřív vyležet.Většinou nemoci přecházím,protože mi nic jinýho nezbyde a pak to mám o to dýl...když to vezmu z tý pozitivní stránky,kolikrát za rok mám příležitost si poležet? :D Ale jeden den už mi stačil,nebaví mě to.Dneska jsem akorát spala a závislačila na blogu:DNarazila jsem na velmi zajímavou stránku http://mojetelo.blogspot.cz ,pokud ji ještě neznáte,tak doporučuju,je tam spoustu zajímavých rad.A teď tam probíhá soutěž Proměna do léta.Začala jsem uvažovat,že se přihlásím.To by byla velká motivace.Úkolem je do 28. února odeslat aktuální foto postavy a potom ve dnech 31. května až 2. června odeslat fotku ,,po".Výhodou je,že vaše fotka není ihned umístěna na blog,zveřejňuje se až po proměně,takže ze soutěže můžete kdykoliv odstoupit.Další informace na stránce.Šel by do toho někdo se mnou?Já se bojím,že za tak krátkou dobu nebudu schopna dosáhnout na první pohled viditelných výsledků.Ale je to výzva...
Což mě zavedlo na další myšlenku-abych dosáhla nějákých výsledků,chtěla bych začít cvičit se Zuzkou Light.Mám z toho docela strach,cvičení je to opravdu náročné,když jsem viděla jak sama Zuzka sotva popadá dech...a to je samozřejmě hrozně namakaná.Každopádně teď můžu o cvičení akorát tak kecat :D A navíc chci ještě trénovat na půlmaraton,to už je plán od minulého roku.Běží se 20. dubna-sakra,to je tak málo času!Samozřejmě něco natrénováno mám z jara,léta a podzimu,ale v zimě jsem vyměnila běh za plavání,protože zimu nesnáším(jak je pod 10°C,tak bych nejradši ani nevystrčila nos ven :D) Myslím,že bych tu vzdálenost uběhla,můj rekord byl zatím 18,5 km a nebyla jsem na pokraji sil,když už běžíte takhle dlouho,tak nějáký necelý tři kilometry dorazíte jako nic.Třeba jeden spolužák,co běžel loni říkal,že před závodem nikdy neběžel víc jak 11 km.I tak se to dá,protože člověk zvládne mnohem,mnohem víc než si myslí.Ale chci trénovat,abych druhý den po závodě vůbec mohla chodit :D
To jsem se zase rozpovídala,tak už jdu na jídelníčky

Neděle:
Sn: pohanková kaše,kiwi,1/2 jablka,sirup z agáve
Sv: müsli tičinka ProFigur
O: vepřové maso zapečené s bramborem,sýrem a smetanou,salát
V: Kaiserka,sýrová pomazánka,sýr copánek,1/2 jablka,kiwi

Pohyb: 1 h plavání

Pondělí:
Sn: kaše*,1/2 banánu,kiwi,strouhaný kokos
O: kuřecí maso,brambory a brokolice zapečené se sýrem
V: 1 pl chleba,sýrová pomazánka,sýr copánek,jablko,kiwi

*recept: do hrnce nalijeme 50 ml mléka a 50 ml vody.Když se to začne vařit,přidáme 2 PL ovesných vloček,2PL pšeničných klíčků a půl nakrájeného banánu,který rozmačkáme.Vaříme do zhoustnutí.Potom jsem ještě do kaše přidala 1 a půl PL bílého jogurtu.Recept byl inspirován podle Gisele :)

No a jako překvapení na závěr vás pod celým článkem pobavím svojí fotkou před a po :) Fotka před je z února minulého roku(60 kg),mírama odpovídá tomu,s čím jsem začala v listopadu při váze 62 kg.Kdo to neví-minulý rok jsem začala hubnout se startovací váhou 61-62 kg.Zhubla jsem na 57,ale protože jsem jedla málo,začala jsem se přejídat a nabrala jsem všechno zpátky(vemte si z toho poučení).Míry mi zůstaly o něco menší než původní.Teď volím lepší strategii a doufám,že budu úspěšná :)
Ještě k těm fotkám: chtěla jsem se vyfotit v úplně stejném prádle,ale zjistila jsem,že ta podprsenka je na odpis a už se nedá nosit,tak proto... :D Rozdíl není nijak závratný,ale aspoň něco...


Konstruktivní kritika samozřejmě povolena(jen mi dejte :D ),ale pokud by mě někdo jen chtěl urážet,tak nereaguju a mažu ;) To říkám jen pro případ,že by se takový inteligent našel.Vše se dá říct slušně ;)

A jak se máte vy?
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Zoe Zoe | Web | 5. února 2013 v 6:13 | Reagovat

jee, jít na půl maraton/maraton jsem vždycky chtěla.. jen se nemůžu dokopat k tomu jít běhat.. nebo teda semtam se dokopu ale pořád mi běží hlavou, že na mě lidi okolo čumí, jak mi to nejde a nic neudýchám :( ale asi je to jen v mé hlavě.. k fotce .. na fotce "po" vypadáš lépe, myslím, že ti to tak může i stačit ale to samozřejmě záleží na tobě.. u první jsou vidět ty faldíky a zařezávající se kalhotky ale na druhé jde vidět, že sportuješ, postava je mnohem pevnější.. nejvíc to jde vidět asi na bříšku.. Závidím ti soulad mezi horní a dolní polovinou těla.. k bokům máš i prsa.. já mám jen boky a k tomu pidi prsa :D (moje míry 87-66-94).. mám rozdíl 7cm mezi prsama a bokama :( ale s tím asi nic neudělám, máme v rodině všichni takový typ postavy..

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama