Út 17.4.,den padesátý druhý

17. dubna 2012 v 21:35 | Mína |  Jídelníčky a deníčky
Ahoj slečny,
tak jsem tu pitvu přežila.Myslela jsem,že omdlím,tak jsem na chvíli radši odešla a zase se vrátila-spadnout tam na tu mokrou podlahu mě nelákaloSmějící seOdpoledne jsem si byla zaběhat,objevila jsem úžasnou novou trasu,která jde většinou lesem nebo po poli,takže mě tolik nebolí klouby jako po asfaltu.
Neznáte někdo knížku Místo činu lednička?Týká se to záchvatového přejídání,výživy a svépomoci.Chtěla bych si to půjčit v knihovně,četla jsem na internetu dobré recenze.
Už si nemůžu dovolit další chybyZamračenýZrovna teď,když na sobě vidím rozdíl...změnil se mi trochu i obličej-normálně ho mám kulatý s tlustými tvářemi,nesnáším to,teď se mi trošku vyrýsovala brada(joo,konečně mám bradu a jen jednuSmějící seSmějící se),tváře se propadly a začínají se mi dělat dolíčky,když se smějuS vyplazeným jazykem
Říkám si,vždyť už jsou to jen blbý tři kila,který chci dorazit...jasně,dalo by se to třeba za týden,ale já chci shodit tři kila tuku a to trvale.Žádné hladovění a žádné jojo.
Moje tělo od loňský hladovkový diety strašně špatně snáší pokles krevního cukru.Hned jak mám nedostatek je zle...stačí když se mi něčím posune čas jídla(hlavně ve škole nebo když se někde zdržím) a hned mi kručí v břiše,jsem nervózní,podrážděná,vyčerpaná a nesoustředěná.Znova upozorňuju slečny,které drží dlouhodobé hladovky nebo jí lupen salátu a bílý jogurt-jdete pomalu do pekla...nedá se to vydržet napořád.Jednoho vám povolí nervy a tělo kvůli nedostatečnému příjmu začne stávkovat.Buď v tom budete pokračovat a skončíte na kapačkách(pro některé asi domělá výhra) nebo toho necháte a začnete pro změnu s miou nebo ZP.Myslíte si,že zhubnete na 40 kg(či jiný praštěný cíl),pak začnete jíst normálně,váha se vám udrží a budete šťastné až do konce života?Takhle to opravdu nefunguje,věřte mi,mám svý zkušenosti.Stejně tu akorát házím hrách na stěnuUsmívající se

Jídlo:
Sn: jogurtovo-ovesná kaše,borůvky,1/2 banánu
Sv: vícezrnné lupínky s mlékem(malý hrneček)
O: směs krůtí maso-zelenina s rýží
Sv: celozrnná houska,Lučina linie,sýr 17%,kousek papriky
V: salát(ledový salát,pomeranč,mozzarela,jablko,olivy),1 plátek toastového chleba

Pohyb:
13,2 km běh
posilování břicha

Jak se máte?Usmívající se
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 FatLady FatLady | Web | 17. dubna 2012 v 22:01 | Reagovat

ahoj, mám se dnes docela dobře. Já do školy taky chodím jen kvůli čárkám, jinak to nevidím.
Hele s tím přemlouváním kozen aby jedli, kašli na ně, ony si to kravky jednou uvědoměj! Jednou přijdou na to, že si ubližujou, u některých sice bude pozdě, ale nech je! Opravdu jako házet hrách na stěnu.
Tu knihu, zkoušela si hledat na uloz.to? tam je milion knížek, třeba tam bude i tahle.
Jídlo máš perfektní, tak si nestěžuj prde!

2 FatLady FatLady | Web | 17. dubna 2012 v 22:17 | Reagovat

tak víš co, mrzí mě to, ale jedno je fakt, že co cvičím Jill, necítím, že bych přiírala, ale cítím (hlavně na břiše), že mi dosta "povyrostly" svaly, takže možná ta váha prostě nic neznamená a až vlezu na váhu a zjistím, že jsem přibrala 100% svalů a ztratila všechen tuk srdíčko pookřeje! xD

3 weareonfire weareonfire | Web | 17. dubna 2012 v 22:19 | Reagovat

Tak jo, idem si ťa pridať)) Inak nádherný jedálniček! Ako fakt, moc pekné a pohyb ešte krajší, to ja kebyže vydržím toľko behať (ja dám naraz najviac tak 2 km).. uff... A tie tri kilá máš dolu maximálne za mesiac pri takomto spôsobe stravovania + šport ;)

4 weareonfire weareonfire | Web | 17. dubna 2012 v 22:38 | Reagovat

Neviem ti to opísať celkom presne, tak sa prosím nehnevaj. Ono to bolo také...  proste som sa zase raz prejedala, keď som zrazu mala takú svetlejšiu chvíľku. Proste som sa akokeby odosobnila, zhlboka som sa nadýchla, položila tú rozjedenú horálku na stôl a utiekla hore do izby. Schmatla som najbližší čistý papier a perom načmárala vety v zmysle: "PREČO to robíš?! Nemusíš to robiť. Radšej si daj vždy to na čo máš chuť, ale v primeranej miere. Ak toho bdue viac, tak to vycvič. Chceš skončiť ako tie nešťastné dievčatá v depkách? To predsa nie si TY! Nie si prasa, čo sa nedokáže ovládať. Chceš, aby si zo seba mala dobrý pocit? Aby si to konečne natrela tým, čo ti neverili? Tak sa upokoj a nadýchni sa a nemysli na jedlo..." A podobné akokeby motivačné vety. Ten papier som si poskladala do vrecka a asi týždeň-dva som ho nosila všade so sebou a vždy keď som sa mala prejesť, prvý reakcia bola, že som bezmyšlienkovite utiekla niekam z dosahu jedla a osamote si dookola čítala ten papier (ideálnymi miestami boli väčšinou wc :)). A keď nebola možnosť niekam rýchlo zdrhnúť, proste som stále myslela na ten papierik. A to mi dosť pomohlo... Neviem, ako dlho mi trvalo, kým som sa z toho dostala, veď aj teraz sa niekedy prejem, ale nie je to ZP, ale postupne som už ani nemala záchvatové stavy a teraz som už v pohode... snáď. Neviem, šlo o to, že som mala niekde rukolapný DôKAZ. ;) asi som ti veľmi nepomohla no.

5 Ella Marie Ella Marie | E-mail | Web | 18. dubna 2012 v 5:44 | Reagovat

hm..s tim házenim hrachu na stěnu máš pravdu.. to jim prostě nevysvětlíš... celý dny nic nejedí a.. jak to asi může skončit.. nehápu.. jenom proto že "sem strašná anorektička, koukej jak sem hustá" - ano, ne všechny, ale i takový znam! Bohužel! jinak jídlo máš krásný a ten běh fakt obdivuju :) Stejně jako tvuj přístup :)

6 Kate Kate | Web | 18. dubna 2012 v 18:29 | Reagovat

jdelníček máš krásnej a pohyb taky skvělej! ;-)  :-)

7 Rose Rose | 18. dubna 2012 v 19:21 | Reagovat

Pěkný jídelníček a .. úžasný běh!! 13,2km! Wow :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama