Tréninkový plán

27. února 2012 v 3:56 | Mína |  Hubnutí
Tak jsem si vypracovala jednoduchý tréninkový plán.Tenhle týden jsem cvičila každý den kromě pondělí(přišla jsem strašně unavená a naštvaná ze školy okolo 6. a to jsem tam byla od 8 ráno!První den letního semestru,hnus.)

30 min orbitrek,50 sklapovaček (v so a ne 75),20 cviků na ruce-asi znáte,na všech pro-ana to je jako vyplnění času,než se vám napustí vana.Já se zapírám o postel,v koupelně mi to přijde jako blbost.Návod:Usedněte na kraj vany a zapřete se rukama. Posuňte zadek dopředu a spouštějte se, jako byste si chtěla sednout na podlahu. Desetkrát se takhle spusťte a zase pažemi vzepřete nahoru.

V sobotu jsem byla 2 hoďky plavat a v neděli jsem byla na hodině rehabilitačního cvičení.Mám kulatý záda,to je hrůza,pořád se hrbím,což postavě rozhodně nepřidá.Tak jsem se rozhodla s tím něco dělat.Na cvičení jsem zdaleka nejmladší,ale je to celkem fajn.

Chtěla bych každý týden přidat 50 sklapovaček,dokud to nedám na 200 a cviky na ruce budu přidávat po deseti.Samozřejmě to nebudu dělat najednou,taková frajerka bohužel zatím nejsemUsmívající seJeště se budu snažit chodit na plavání jak to půjde.A rehabilitační cvičení samozřejmě.

Taky jsem v září začla s jedním sportem,je trochu neobvyklý,nebudu zmiňovat,mám totiž paranoidní strach z odhalení,nechci,aby se o blogu dozvěděl někdo známý kromě nejlepšího kamaráda.Ze začátku mě to hrozně bavilo,chodila jsem do skupiny pro začátečníky.Spíš ,,začátečníky".Z letošních začátečníků jsem tam zůstala snad jenom já,ostatní chodí už pár let,samý namakaný lidi a hlavně kluci.Nedokážu jim stačit,s fyzičkou by to nebylo tak zlý,to se dá stíhat (samozřejmě když děláme třeba kliky v určeným časovým úseku,borci jich udělají mnohem víc,jsou celkově lepší),pro mě bylo podstatný vydržet trénink.Mám hodně problém s technikou,kterou už ostatní umí,připadám si jako pako mezi nimaZamračenýUž mě to stresuje pomalu jak škola,přijdu a čekám co budeŠlápnul vedleTakže asi budu končit,proč taky,když už mi to nedělá radost.Ještě teda aspoň dochodím 2 vstupy,který mám předplacený.Jsem hroznej ,,quitter" a mrzí mě to,v životě jsem vzdala spoustu zájmů,některé zbytečně,některé s dobrým důvodem.Ráda bych si našla sport,který pro mě bude ten pravý.

Jak cvičíte vy?Usmívající seNějáké tipy?Četla jsem u hodně holek na stránkách o cvičení s Jillian Michaels-30 days shred.Máte to na DVD,díváte na Youtube nebo někde stahujete(kde)?Díky za raduUsmívající se

Mínka
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 FatLady FatLady | Web | 27. února 2012 v 13:11 | Reagovat

já si třeba cvičení upravuju po měsíci ;-)

Je to nejlepší asi, protože za ten měsíc se dáš dohromady s jedním cvičením a pak si něco přidáš, ubereš, upravíš podle potřeb ;-)

2 Mína Mína | Web | 27. února 2012 v 20:45 | Reagovat

Díky za doporučení,ještě uvidím,jak mi to půjde :)

3 ... ... | 3. února 2013 v 19:44 | Reagovat

je normální chtít při 170cm jen 55kg? vždyt nebudeš vidět!

4 Mína Mína | Web | 12. února 2013 v 23:54 | Reagovat

[3]:: Myslím,že to je normální :) Teď mám 57 a pořád jsem vidět až moc :D Padesát pětka je takový kompromis mezi zachováním přiměřený hmotnosti a naplněním nároků společnosti.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama